D-day

Stressen är här..sjukt va man ska hinna med,Robin är i Fjällnora med morfar o morbror och åker skridskor och bara myser,Saga och Thomas är ute och gungar och leker,och själv far jag omkring och GÖR allt och inget.Typiskt mig,att ha massor att göra men i stället börjar jag tex skura ugnen eller rensar nån garderob.Ska dock försöka sköta allt lite mer strukturerat i dag.

Ska börja sminka mig nu och så..tar ju ett tag för Nyårs looken!

Vill önska alla ett riktigt bra slut på 2008,Tack mina vänner och alla som står mig nära för ett toppen år,älskar er mer än ord kan beskriva utan er vore det ingen mening att leva,ni gör mig så lycklig!
Ses nästa år!

Nyårs pussarna haglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0