Dan före dopparedagen..

God morgon alla söta...Hoppas ni sovit gott,själv har jag sovit som en prinsessa.I går var vi på middag hos svärmor & svärfar.Jätte trevligt med god mat och nära o kära.Träffade även pappa,Carina ,Robert,Josse,barnen,Bella +kille och farmor & farfar i söndags,måste ju hinna träffa alla innan julen..Firar i år jul med mamma och Veronica.

Nu är vårat badrum klart!!!Blev skitsnyggt...dock lite små saker kvar(som vanligt) huvudsaken att vi har fungerande dusch och toalett.Efter maten i går tog vi alla varsinna LÅÅÅNGA duschstunder..har jätte skönt duschhuvud,det är jätte stort så det känns som man står i regn och duschar...SOFT!

Dagen kommer innehålla alla jul förberedelser så som tvättning och städning,mamma kommer med Thomas i dag efter jobbet så jag vill gärna att allt ska vara klart när hon kommer.Haha en rolig sak är att jag ska vara tomte i år...måste ju ha tomte,så det blir jag.Kommer att skratta ihjäl mig,har sånna problem med skrattanfall..så vi får se hur detta går.Saga längtar efter tomten så jag har liksom inget val.
Hoppas Thomas köper nya sladdar till våran kamera i dag så jag kan visa er alla hur allt blir samt våran jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0