jätte trött

Jag är jätte trött,gick upp 4 i NATT..obs anser inte att 4 räknas till morgontimmarna!Har jobbat i dag,riktigt tungt att komma tillbaka,har varit hemma i 2 veckor nu.Saken blev inte bättre då det var 340 gäster och att det knappt fanns varor hemma.Schemat är inte gjort,nya konceptet följs knappt och det var jätte smutsigt i överallt...KAOS Just för tillfället är jag inte imponerad av vissa personers "ansvarig" ansvar eller av vad denne åstakommit!
Dock känns det bra att vara tillbaka,svårt bara att se hur det blir sämre.Efter jobbet hämtade Thomas,Saga & mamma mig,vi åkte till Bauhaus kollade tapeter,golv och lister.Thomas har "känningar"på golv så 34 kvm äkta ek parkett för ca 8000:-  skönt oxå då den är slipbar,tänker inte lägga ut pengar på nå skit golv,absolut inte när man har barn!Köpte jätte snygga påslakan i dag oxå självklart bomullssatin..är kräsen på kvalite!

köpte oxå en bh...rosa offcaurse

och sen några bilder från badrummet + nya handukar...gissa vilken färg vi bryter av svart/grått med???ROSA



I morgon kommer elektriken och fixar lampor,lampknappar samt spegel med belysning.Ska sitta en stor sminkbar spegel ovanför handfatet.Kan knappt vänta!!!ska bli skönt!

Tack Martina och Kicki för er tid i dag när jag behövde prata!!!Ni e så gulliga!Hoppas the talk går bra nu...


Massa godnatt pussar till er allihopa(min klocka ringer 4.30)

Kommentarer
Postat av: Malena

Åh vad fint det blev. Gillar oxå rosa

Postat av: Martina

Det var så lite så, glöm ej vad jag sa..:)

Uppdatera sen till mig.. Vi ses på jobbet förresten imorn..

2008-12-28 @ 21:26:05
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com
Postat av: Karro

Snyggt gumman!

Jag vill också he ett nytt fint badrum ;)



Du har blivit utmanad!

2008-12-28 @ 23:48:12
URL: http://odessa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0