juletid

Så var julen över,haft en av dom bästa jularna någonsin.Allt var jätte lyckat!Super god mat,familjen och världens finaste barn.Barnen fick massvis med fina julklappar.Saga fick jätte mycket kläder mest Hello Kitty,en fin dock vagga(Hello kitty) Pippi Hus m alla figurerna,radiostyrt Hello kitty flygplan och mycket mer.Robin fick kläder,filmer o pengar han sparar för han vill köpa en Cross.
På kvällen åkte Robin till Conny och Saga somnade ovaggat.Jag,mamma,Veronica och Thomas spelade kort och tog oss några välförtjänade julöl...blev en riktig rolig  avslutning på en fin Julafton.

Morgonklapparna


Jag o syster fick morgonrockar

Del av NYA badrummet
Morgonrockers'



skrattar åt min galne man

thomas attackerar min syster m morning-rock skärp
 och mig


Hade en skitrolig kväll som sent kommer glömmas!

Dagen har gått i shoppingens underbara tecken.Har varit inne i stan på en galen mellandagsrea!Fyndat sååå mycket!
*Jeans
*DKNY parfym + bodylotion
*kanebo foundation
*Ansiktmask + rengöring
*2 toppar
*1 klänning
*Halsband
*2 tröjor till Thomas
*Barbapappa klänning till Saga
*Handukar till badrummet
*ljusfat +ljus+dekorationstenar
 och lite annat smått o gott..

Mysig dag tillsamans med mamma,Veronica och Robin som avslutades med Pizza med Thomas O Saga..

Nu kollar vi på en av världens bästa filmer GLADIATOR

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad fint badrummet blev!

Vart har ni köpt den där svara golvlampan ni har i vardagsrummet? Är på jakt efter en sån..

Jag vill också shoppa men jag har inga pengar.. Väntar på försäkringskassan.. Suck.. Men men den som spar den har:) Kram o hälsa familjen

2008-12-27 @ 07:57:37
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0