soon go shopping..

Har städat hela dagen(nästan),haft en otrolig dag.Pratade med pappa i morse och dom var barnvakt åt Isak och Ella så pappa tyckte Saga oxå kunde komma dit,Inte mig emot!Saga åkte till pappa och Carina vid 10,dom skulle ta med barnen till stan,gå på MC donalds,ikea och sen Domkyrkan.Så skönt att få en hel dag hemma själv!Stor städat hela huset,tvättat 4 maskiner tvätt,spelat så hög musik att grannarna hört.När städningen var avklarad så kom Maria över på en fika,som vanligt massa prat och cigg...haha vi har så trevligt tillsammans kan prata om allt samt skratta åt våra galna likheter.Har även pratat med Jessica i dag,var så länge sedan vi sågs..saknar henne som fan!ska styra upp en dejt med frugan snart!!!!Pratat med gulliga Therese oxå,hon är så trevlig kan prata i timmar med henne..ska styra upp en utgång i Januari tillsammans.Då ska vi röja hela stan!!!

Nu ska jag sminka mig och ta en dusch,komma ur myskläderna,vilket alltid är jobbigt! Så i tajta jeansen och sen bege mig in i shoppingens värld med Josse!Ska handla allt till i morgon..ska även smita in i en och annan kläd/smink affär.Måste ju ha nå kläder till i  morgon..säger som alla andra tjejer: Har inget att ha på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0