Sovmorgonen försvann..

Hade tänkt sova länge i morse eftersom jag är ledig och Saga brukar sova till 9.30,men självklart i dag så vaknade hon kl 7 i stället.Somnade dock vid 22.30 så jag är hyfsat pigg dag en till ära,förrutom att jag har huvudvärk och känner mig nästan bakfull???Fattar inte hur man kan känna sig bakis när man inte förtärit en enda stark dryck dagen innan??Kanske är en varning från Gud hur man kommer må på Torsdag..

I morgon är det NYÅRSAFTON!!sista dagen på detta året!Vi ska fira hemma hos Robert & Josse,pappa & carina kommer oxå så 6 vuxna och 4 barn blir vi.Vi ska ha 3 rätters middag bestående utav: Förrätt: Toast skagen med egengjord räkröra.Varmrätt: Svartpeppar kryddad Oxfile med vitlöks doftande potatisgratäng och dragonsås,Smördegsbakad fetaost och sallad och färskt bröd.Efterrätt: Blir en barnslig barnvänlig Glassbomb med tomtebloss.Till detta serveras alkohol i alla dess former.Ska bli jätte trevligt att umgås med alla,kommer dock sakna Veronica som är i Idre med Robban och Evelina.
I kväll ska jag och Josse in till stan och shoppa en massa trevligheter.Thomas och Robert ska köpa raketer i dag,kan tänka mig att det blir nå dyr historia.Killar och raketer... Precis som med bilar och grillar: Störst och fläskigast vinner!

Jag ska ta mig an städning och tvättberget i dag,Kusin Maja kommer oxå på en fika...Ska ha en trevlig dag trots falsk bakfylla!!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0