Har äntligen börjat!

Äntligen äntligen har jag börjat träna igen!!Känner mig välldigt peppad och motiverad,lite lättare nu när Thomas oxå är på G.I dag har jag och Veronica och Evelina gått mer än 6 km det var riktigt tungt då vi gick i elljusspåret som innehåller en del killer backar,sista varvet var benen inte allt för pigga.I morgon blir det att träna styrka sen måndag kväll promenad igen.Veronica ska in till stan i morgon och kolla efter vikter som Martina tipsade om,hoppas hon hittar.

Annars har vi röjt på tomten i dag,Eldat och grillat korv med barnen.Barnen var jätte nöjda,Robin hade sim kompis Alex här och nu på kvällen skjutsade Thomas in dem till Alex då Robin skulle sova där i natt.Jag och älskling ska kolla Arn 2  och äta nötter...

Hoppas eran helg varit lika mysig som min!

Massa pussar till er

Kommentarer
Postat av: Martina

Kul att du kommit igång med träningen igen.

Ska du inte köpa vikter då?

Du kan ju ha dom på när du jobbar..:)

2009-01-04 @ 07:40:37
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0