NYTT ÅR!!!!!

Hade en toppen mysig nyårskväll.Firade som sagt hemma hos lillebror Robert & fru Josse.Pappa och Carina var oxå där.Tillsammans lagade vi en helt underbar 3 rätters middag,vi tjejer gjorde förräter + efterrätter,och killarna gjorde varmrätten.Så lyckat förrutom att jag vid 22 tiden skulle gå och läaggga Saga och somnade själv tyvärr.Thomas kom upp och väkte mig strax innan 12-slaget och då var jag helt slut..kundfamiljede inte ens få i mig champagne.Thomas och Robert hade lagt ner en föremögenhet på raket lådan som  var helt fantastiskt fin.
Skönaste av allt var att vakna i går och må bra,Thomas och Robert mådde dock inte bra...haha dom praktiskt taget slukade Champagne,grogg och öl men dom hade riktigt roligt oxå.
 
Gådagen var en riktigtmysig familjedag,gick på långpromenad i solskenet och bara mös.Kvällen blev det film och massa gott!

Nu har jag bråttom eftersom jag ska till Ikea och rita upp Kök,Thomas & Robert + alla barn ska till Nickis och leka!

Hörs sen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0