Vilken härlig morgon

Hade en jätte trevllig kväll i går,lite öl och massa roliga och givande samtal.Sista kvällen på ett tag  som alkohol intas,då både jag och Thomas ska ta oss i kragen och börja träna igen(ovanlig tanke så här efter nyår)Både Thomas & jag har dock till och från alltid tränat så hoppas detta ska gå smärtfritt.Ska in till löplabbet och fixa riktiga skor snarast! På tisdag tatuerar vi oss:) jag ska göra ryggen,kommer bli fjärilar som flyger från svanken upp till skuldran..Thomas ska skugga sina samt göra klart en på insidan av överarmen.

i dag ska vi vara ute,vi ska elda upp en massa grenar och sånt på tomten,sen ska barnen grilla korv...Ska ha en riktigt mysig dag ute i det sköna vädret!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag har velat tatuera 3 fjärilar på ryggen.. Men Dsnne tycker inte det så jag vet inte om jag ska det.. Danne ska också tatuera sig snart, Tyra o Lisas namn på bröstet..

2009-01-04 @ 10:05:29
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0